Kontakt a časté otázky

Radi zodpovieme všetky vaše otázky a pomôžeme s nákupom, vrátením, výmenou alebo reklamáciou.

Obráťte sa na nás na našej Facebookovej stránke - https://www.facebook.com/perfektna.sk
Odpovieme vám čo najskôr. Prípadne nám napíšte na mail podpora@perfektna.sk

 

Časté otázky:

 

1, Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?
Odpoveď:  Tovar odosielame do 24 hodín od doručenia objednávky. Od odoslania trvá doprava 10 až 35 dní v závislosti od vyťaženia dopravcu, priemerne však objednávka dorazí do 14 dní.

 

2, Ako môžem tovar vrátiť, vymeniť alebo reklamovať?
Odpoveď:  S vrátením, výmenou alebo reklamáciou u nás nie je žiaden problém. Vrátiť/vymeniť tovar môžete do 14 dní od doručenia tovaru. Tovar zabaľte a odošlite na našu adresu: 

 

NK Business Ltd
P.O. Box 22
080 01 Prešov

 

Následne nám napíšte na Facebooku alebo napíšte mail na hore uvedenú adresu kde uveďte bližšie informácie.

Pri vrátení uveďte číslo účtu IBAN.
Pri výmene uveďte produkt/farbu/veľkosť za ktorú chcete vymeniť.
Pri reklamácií uveďte dôvod reklamácie.

 

3, Ako môžem zaplatiť?
Odpoveď:  Platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány Stripe.